Welcome

Welcome

zondag 14 december 2014

Thank God it's Christmas SIWAS

Hallo allemaal!

Ik zie ineens dat ik mijn Lay Out voor Scrap it with a Song  hier nog niet eens geplaatst heb! En het was nog wel mijn beurt om een uitdaging te bedenken...

Mijn bijdrage voor de uitdaging was voor 'Thank God it's Christmas' van Queen. Queen is echt één van mijn meest favoriete bands ever, en dit vind ik dan ook een heel mooi Kerstliedje. Ik heb de songtekst in de journalling verwerkt:



Omstandigheden hebben gemaakt dat de Lay Out ook voor dit jaar wel weer van toepassing was, en zeker recent hebben we behoorlijk wat verdriet te verwerken gehad. Maar gelukkig, het is bijna Kerst! 

Ik hoop dat ik snel de scrapzin weer helemaal te pakken krijg, en dat ik snel weer meer heb om te laten zien!

Tot snel! 

1 opmerking:

  1. Hij is leuk Tynke. enne een nieuwe bloguiterlijk. wat lekker fris zo.

    BeantwoordenVerwijderen