Welcome

Welcome

zondag 9 november 2014

SIWAS November: The Cure

Hallo allemaal!

Hier ben ik weer, een beetje later dan gepland, maar kwam er even niet aan toe om te bloggen deze week. Maar goed, ik wil nog wel graag de kaart laten zien die ik heb gemaakt voor de uitdaging van Scrap it with a Song van November. Het liedje is 'Lovecats' van the Cure, en laat één van mijn vriendinnen nu daar de perfecte stans voor hebben voor een kaartje.. Thanks Wiebine!

Hi everyone!

Back again, a little bit later than I wanted to, but I was busy this week so I hadn't the time to blog. But I want to show you the card I made for the challenge on Scrap it with a Song this month. The song is 'Lovecats' by the Cure and one of my friends hadthe perfect die for a card. Thanks Wiebine!


Voor het kaartje vond ik het ook wel leuk om de cirkel van de singlecover terug te laten komen. Deze heb ik 'gevuld' met washitape.

I thought it was nice to use the circle on the cover at the card. I 'filled' the circle with washitape.

Dit was het eerst weer, hopelijk tot snel!

This is it for now, hope to see you soon again! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten