Welcome

Welcome

dinsdag 25 februari 2014

Letterbak

Voor mijn zusje haar verjaardag wilde ik dit jaar wel eens iets speciaals maken. Het begint een beetje een traditie te worden om met zelfgemaakte dingetjes te komen bij de verjaardagen van mijn familieleden.. :)

Maar goed, ik heb voor mijn zusje dus een letterbak gepimpt. En omdat zij zelf stoelen ontwerpt en maakt als designer zijnde, heb ik een aantal stoelen van haar nagemaakt in het klein:


For my sisters birthday I wanted to make something special this year. It becomes a little tradition to give some self-made gifts to my family.. :)

This time I pimped a shadowbox and I filled it with some miniature chairs, becaus my sis designs these chairs (real ones ofcourse) 


Behalve stoelen, gemaakt van pardo-klei en cocktailprikkers, heb ik ook nog een aantal lucifersdoosjes beplakt als boeken, en een bloem en wat andere embellies toegevoegd.

Besides the chairs, made of "pardo"clay and cocktail picks, I made some books out of matchboxes, and filled the rest of the compartments with a flower, iron heart en other embellishments.

Dat was het weer voor nu, tot snel!

Tat's it for now, see you soon again! 



1 opmerking:

  1. Schitterend mooi hart vind ik dit en die kleine boekjes zijn zo leuk hierin.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen