Welcome

Welcome

vrijdag 6 december 2013

SIWAS: One

Net als vele anderen heb ik het op het moment erg druk met van alles en nog wat, feestdagen, werk, cursus.. Scrappen schiet er dan nog wel eens bij in. Daarom heb ik besloten om wat te combineren.. De uitdaging voor scrap it with a song deze eerste donderdag van de maand is het liedje "One" van U2. Een geweldig liefdevol lied, dat ik geweldig goed kon gebruiken bij een Sinterklaascadeau voor mijn schoonzus. Dit is de uitwerking van de canvas, om privacyredenen heb ik het gezicht van haar zoon even onherkenbaar gemaakt.

Just like many others I presume, I am very busy at the time, with holidays, work and a course I follow. I haven't a lot of time to scrap now, so I made something for the blog of Scrap it with a song as wel as a gift for my sister in law. The song for this week is One by U2, a very lovely song. I blurred the face on the canvas for privacy fortheir son.


Ik ben weer lekker aan het kliederen geweest met gesso, molding paste, verf, distress inkt en dylusions. Het papier zijn eigenlijk diverse restjes, die geweldig bij elkaar bleken te passen. Bedels, kant, baker twine, washi tape en een zelfgemaakt babydoekje bloem maken het geheel af. Ik hoop dat ze het mooi vindt!

Bedankt voor het kijken maar weer, hopelijk tot ziens bij de uitdaging van SIWAS en op mijn blog!!

I worked again wit al lot of gesso, paint, molding paste and ink. The paper are some leftovers that match well. To finish this canvas I used a self-made flower, charms, washi tape and twine. I hope she likes it..

Thanks for visiting, and I hope to see you soon again on the siwas blog or here!!


2 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig geworden Tynke, wat zal je schoonzus hier blij mee zijn,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig mooi kado! Hier is ze vast&zeker heel blij mee!
    Groetjes en fijn weekend,
    Brenda

    BeantwoordenVerwijderen