Welcome

Welcome

donderdag 21 november 2013

SIWAS: The rain song

Hallo allemaal,

Het was alweer tijd voor mijn tweede bijdrage voor Scrap it with a Song: The rain song van Led Zeppelin dit keer. Ik moet heel eerlijk zeggen, ik kende het liedje niet, maar wat een mooi nummer! Het inspireerde mij tot de volgende LO:

It was already time for my second LO for Scrap it with a Song: The Rain Song of Led Zeppelin this time. To be honest, I didn't know the song yet, but what a beautiful one! I made this LO:


Ik heb zowel de titel als de teks "upon us all, a little rain must fall" gebruikt. Johan en ik waren in juni naar het RTL viert de zomer concert, maar het heeft behoorlijk geregend die dag.. We konden daar gelukkig de humor wel van inzien, en hebben het erg leuk gehad. 

I used the title of the song and the line "upon us all, a little rain must fall" Johan and I were to a dutch festival called RTL celebrates summer, but it rained almost all day. Luckily we could laugh about it, and had a great time.

Ik heb designpapier van Echo Park gebruikt, met de toepasselijke naam "A walk in the park" De spetters heb ik gemaakt met dylusions, verder heb ik gestempeld, en dew drops, twine, een bedel, bloemetjes en perlenpen gebruikt. Bedankt voor het kijken en ik hoop natuurlijk dat jullie allemaal meedoen aan de uitdaging van SIWAS! 

I used designpaper of Echo park, with the appropiate name "A walk in the park" The drops I made with dylusions, and I used a stamp to make the bachground. Further I used some "dew drops", twine, a charm, flowers en perlenpens to finish the LO. Thaks for stopping by and I hope to see you all joining our challenge by SIWAS!! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten