Welcome

Welcome

vrijdag 15 februari 2013

Valentijn

Met een nieuwe liefde moest ook ik natuurlijk dit jaar even creatief zijn voor Valentijnsdag.. Heb een kaartje gemaakt voor mijn lief:


Ik wilde een stoer, maar toch ook wel echt een Valentijnskaartje maken. De harten heb ik van craft-core geknipt, toen met een embossingmal muzieknootjes (omdat we beiden erg van muziek houden) er op, en deze weer opgeschuurd.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de Valentijnsuitdaging van EKEF

Bedankt dat je even langskwam!!


3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie Valentijnskaart heb je gemaakt, Tynke, leuk die geschuurde hartjes!
    Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Elke Kaart een Feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige gemaakt, Tynke!
    Bedankt voor je deelname bij eKeF.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen