Welcome

Welcome

zondag 10 februari 2013

Art journal

Ook ik ben maar eens begonnen aan een art journal. Nadat ik mij in de zin van art journallen had verdiept, bedacht ik me dat het toch wel goed bij me past.. Ik vind het fijn om mijn gedachten op een creatieve manier weer te geven.

Vandaag heb ik hiervoor dus een pagina gemaakt, tijdens een gezellige crop met Linda, Annemarie, Marian en Wiebine. Thanks ladies, het was super gezellig!

En dit is dan het resultaat:


Ik heb gesso, distress inkt, een mask, een stempel en glimmermist gebruikt voor de achtergrond. De bloemen zijn gemaakt van babydoekjes (gekleurd met dylusions heb ik me laten vertellen ;) ) er achter zit opengewerkt lint met een ijzerdraadje er door. En natuurlijk perlenpen...

Fijna dat je even langskwam, en tot de volgende keer!

1 opmerking: