Welcome

Welcome

zondag 27 januari 2013

Winterwonderland

En ineens nog een keer een berichtje van mij, ik heb vanavond mijn LO afgekregen en deze wil ik toch ook wel erg graag delen...



De achtergrond heb ik zelfgemaakt. Ik heb een vel wit cardstock met distress inkt (tumbles glass, broken china en walnut stain) bewerk en bestempeld. Met mijn "nieuwe" silhouette heb ik de sneeuwvlokken uitgestanst. Ik ben op een aantal plekken met de blendtool over de sneeuwvlokken heen gegaan, en ik heb de andere getamponneerd met behulp van de "negatieve uitsnede" en gesso. De strookjes heb ik net als het craft achter de foto ook bewerkt met distress inkt. Het designpapier zijn restjes die ik nog had liggen, de titel heb ik geschilderd met acrylverf. De swirl onder de bloemen komt ook uit de sil, ik heb hem uitgesneden op fotopapier, bestempeld, geblend en daarna weer met gesso er overheen. Dat kliederen bevalt me wel!

Met deze LO wil ik graag meedoen met uitdaging 151 van Elke kaart een feestje

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie lo heb je gemaakt, Tynke, leuk gedaan met die sneeuwvlokken.
    Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Elke Kaart een Feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend Tynke wat een pracht lootje en erg leuke letters voor dit winterse lootje.
    G5roetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een prachtige LO!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie LO heb je gemaakt.
    Heel leuk hoe je de strookjes hebt verwerkt.

    Bedankt voor je deelname aan de challenge van EKEF.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen