Welcome

Welcome

zondag 3 juni 2012

Scrapkampioenschap Creabest

Dit jaar heb ik besloten ook een poging te wagen om mee te doen aan het scrapkampioenschap van Creabest. Ik ben benieuwd of ik de discipline heb om 25 LO's in 1 maand te maken... Als het me lukt verdubbel ik trouwens bijna het totaal aantal LO's dat ik heb gemaakt, trouwalbum niet meegerekend! :)

Maar goed, de eerste LO is inmiddels af, de tweede is in de maak. De eerste odracht was om met het lelijkste papier dat je ooit gekocht hebt een mooie LO te maken. Nu ben ik niet zo fan van bruin, en had ik nog 2 vellen papier liggen, bruin met oranje, gele, groene en blauwe stippen... Niet echt mijn ding. (Ik gebruikte met name de effen blauwe achterkant voor kaartjes hihi.)

Maar ik had ook nog oude foto's liggen van mijn reis naar Taizé in de herfst van 2000, en op zich paste dat wel. Dit is uiteindelijk de LO geworden:

 Ik heb een voorgesneden oranje vel cardstock gebruikt, een taartrandje, wat geel en groen papier, distressinkt (peeled paint) en perlenpen. De bloemetjes heb ik uit het papier geponst.

De tweede LO is onderweg, maar aangezien we met verf moeten werken moet de ondergrond eerst drogen.. Hmmm geduld is niet mijn sterkste kant merk ik.  Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten