Welcome

Welcome

maandag 28 november 2011

Mini boekje scrapweekend2

Eindelijk is hij dan af en ingebonden, mijn mini-boekje van het tweede scrapweekend eind oktober. Met dank aan Jetty, die vrijdag zo lief was om voor mij de Cinch even mee te nemen om hem in te binden. En daarnaast natuurlijk ook nog even gezellig te scrappen en te beppen!

Dit is hem geworden:








Ik heb het boekje helemaal gemaakt met het papier dat we er bij gekregen hadden, ik ben er superblij mee, omdat ik dit de perfecte kleuren voor een vrolijk jongensalbumpje vind...

Op naar het volgende scrapweekend, als ik zo elk jaar door ga kan ik elk jaar een miniboekje van dat jaar voor Gelmar maken!

2 opmerkingen:

  1. Wat issie mooi geworden Tynke! Ik vond het zelf ook erg leuk om zo'n album te maken. Volgens mij hadden we hetzelfde papierblokje :)
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had 'm ook al op het forum gezien, maar ik vind het echt een superleuk boekje!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen