Welcome

Welcome

zaterdag 28 mei 2011

En tot slot nog een kaartje...

En ik maar denken dat ik niet veel gedaan heb afgelopen tijd, moet ook nog 2 bladzijden van het ABC boekje laten zien.. Maar dat later. Nu eerst even een kaartje, gelift van Anette. Zij was ook zo aardig om mij wat craft cardstock te 'lenen', mijn hartelijke dank daarvoor!!


De achtergrond heb ik gepoetst met distressinkt (spun sugar, victorian velvet, dust concord en walnut stain) hieroverheen met victorian velvet een achtergrondstempel gezet en daar overheen eem tekststempel met walnut stain. Het mognolia-afdrukje (mijn dank is groot Wilma!) heb ik met derwents ingekleurd, uitgeknipt en toen op craft nog eens uitgeknipt. Verder heb ik mijn Marta Stewart randpons maar weer eens gebruikt, samen met een figuurschaar, en dit opgepoetst met dusty concord. De crafrandjes heb ik geinkt met walnut stain, tekststempel in een tagstempel gezet (met victorian velvet gepoetst) en tot slot om het af te maken een zelfgemaakt bloemetje er op.


Zo, dat was het weer voor vandaag, ik ga nog even lekker prutsen, dus ik hoop snel weer wat te kunnen laten zien!

3 opmerkingen:

  1. WAt een súperschattig kaartje Tynke!! Mooie lieve kleurtjes en je ponsrandje onderaan met die vlinders geeft een héél mooi effect! Prachtig geheel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ja....geleend?! Erg mooi hooi, maar dat wist je al!

    BeantwoordenVerwijderen