Welcome

Welcome

zondag 27 maart 2011

En nog een kaartje...

Vandaag nog even lekker gefreubeld, en dit kaartje gemaakt. De sketch komt van Challenges for You, en deze kaart doet tevens mee aan de uitdaging...



Het papier is wederom van BoBunny, voor het middelste stukje heb ik colorcore geëmbossed en opgeschhurd. De bloem heb ik gehaakt, deels na een patroontje dat ik ooit heb geleerd, en deels naar eigen inzicht. Ik zal eens kijken of ik een tutorial kan maken en die op mijn blog kan plaatsen als daar animo voor is.. En wat perlenstipjes maken het kaartje weer af.

Ik begin de smaak van het kaartjes maken te pakken te krijgen...

Bedankt voor het kijken maar weer, en als er belangstelling is voor een tutorial, laat een berichtje achter!

9 opmerkingen:

  1. Wat een lekker vrolijk kaartje !!! Leuk die bloem ! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge !!!
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje!! mooie gehaakte bloem.
    Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuk kaartje is dit zeg! Heerlijke kleurtjes, leuk met die bloem! Bedankt voor het meedoen met CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een gezellig kaartje en een leuke bloem,

    groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke en vrolijke kaart!! En leuk dat je meedoet met CFY!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lekker vrolijk kaartje. Gaaf die bloem in twee kleuren gehaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mmmmmmm, dat haken moet ook maar eens leren. Superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wanneer je niet vrolijk bent, dan wordt je het wel met dit kaartje. Mooi.

    BeantwoordenVerwijderen