Welcome

Welcome

vrijdag 18 maart 2011

Easel recept-kaartje

Ook deze keer hebben ze op Double Dutch weer een erg leuke uitdaging, waar ik gelijk al een aantal leuke ideetjes voor had. Uiteindelijk is het deze easel-recept kaart  geworden:




De kaart die ik in eerste instantie gemaakt had was mij niet geheel naar de zin, die zal ik later nog wel even laten zien. Over dit kaartje ben ik uiteindelijk wel tevreden. Het papier is alweer van Doodlebug, ik heb mijn nieuwe cupcakestans van Marianne Design even kunnen gebruiken, en het stempelafdrukje van Magnolia is ingekleurd met Derwents. Een lintje (uit de bakkerij van mijn ouders), wat geponste bloemetjes en wat stipjes perlenpen maken het kaartje af.

Ik ben wel benieuwd wat jullie er van vinden.

Bedankt voor het kijken maar weer, en tot snel!

2 opmerkingen: