Welcome

Welcome

dinsdag 8 maart 2011

ATCtjes

Een aantal maanden geleden heb ik de ATctjes ontdekt, en inmiddels begin ik al een verzamelingetje aan te leggen.. Nu zag ik dat ik hiervan nog niets op mijn blog had laten zien, schande!!!

Daarom bij deze de ATCtjes die ik heb gemaakt tot nu toe (en nog niet heb geruild..)
Teatime
Paris I
Vlinder I
Vlinder II, Liefde en Road trip
Seizoenen
Paris II, Vlinder III en Pink!

Nu eens kijken of ze ook geruild kunnen worden, want daar zijn ze tenslotte voor bedoeld! 

3 opmerkingen:

  1. Prachtig zijn ze! Maar hier ga ik uit zelfbehoud ECHT niet aan beginnen.... zo zielig voor mijn hond... krijgt ze Helemaal geen aandacht meer...hi hi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tynke, ik heb nog iets op mijn blog staan voor je;)
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen