Welcome

Welcome

zondag 25 juli 2010

Verassingsuitdaging SNN

Op het SNN forum doe ik mee met de verassingsuitdaging van juli/augustus. Je krijgt een aantal nummers, en aan de hand van deze nummers krijg je een aantal opdrachten. Deze keer heb ik voor 2 uitdagingen gekozen, dit is de eerste:

Mijn opdrachten waren:

Grijs/zilver als hoofdkleur
Gebruik 4 takjes
Gebruik 2 afgeronde foto's
Stempel (duidelijk) op je LO
Scrap op een gebruiksvoorwerp

Dit was met recht een uitdaging te noemen! Maar ik heb er uiteindelijk iets van gemaakt, en dit is het resultaat:







Ik heb het doosje zilver gespoten, en heb er met witte en blauwe inkt op gestempeld, dit met clear embossingpoeder bestrooid en met de heattool warm gemaakt, anders bleef de inkt niet zitten.. Door deze actie heeft de verf ook wat een oud effect gekregen, wat is wel heel mooi vond.
De 4 takjes heb ik wit gespoten, en een beetje versierd met bloemetjes, omdat het anders wel kaal zou worden. Het papier is van back to backs van BoBunny. De brads heb ik op de forumdag gewonnen, en komen bij Creabest vandaan. Ik heb cats eyes (frosted white en aqua) inkt gebruikt om te stempelen, en ook de randjes zijn hiermee geinkt.

Hier nog wat detailfoto's:





Dit doosje is trouwens voor mijn pake en beppe (opa en oma), die vierden vandaag hun verjaardag. Helaas kwam ik er halverwege achter dat we het doosje vergeten waren, dus we brengen het binnenkort wel eens even langs...

2 opmerkingen: