Welcome

Welcome

donderdag 1 juli 2010

B.o.M. LO 11,12 en 13

Gisteravond heb ik LO 11 van mijn Book of Me (B.o.M.) afgemaakt, vandaag 12 en 13. Dit zijn ze:

Op deze LO heb ik met de fiskar embossingset van Chaja geƫmbossed, verder heb ik eyelets gebruikt, en pearlpaint.Wat details:


Op deze LO heb ik even lekker gekliederd met distressinkt en embossingpoeder. Ik heb de achtergrond eerst gestempeld, met embossingpoeder er overheen, met de heatgun gedroogd, en daarna ben ik met een 2 kleuren distressinkt over de ene gegaan, en de andere heb ik de distressinkt op een bakvel gedrukt, met een minimister er water overheen gespoten en het papie hierdoorheen gehaald. Hier nog wat details:


Voor deze LO heb ik de teksten uitgeprint op de computer, en uitgeknipt. Het randje van de jounalling heb ik geinkt met distress, en het vloeipapier heb ik gekreukeld, weer gladgestreken en met distressinkt er overheen. Een detail van de journalling:

2 opmerkingen: